Compàs Banyoles

Fisioteràpia i osteopatia pediàtrica

Desenvolupament físic de l’infant

Les tècniques osteopàtiques es poden adaptar a qualsevol persona independentment de l’edat i la condició física. Per aquesta raó, també disposem de tècniques per tractar nadons i infants. Amb mètodes suaus es poden afrontar problemes posturals i desequilibris en l’eix, siguin o no associats al part, i d’altres com irritabilitat, trastorns del son o problemes digestius.

L’objectiu de l’osteopatia i la fisioteràpia pediàtriques és ajudar al nadó i l’infant a adaptar-se millor a l’entorn i a què aquests trastorns no afectin el seu desenvolupament.

Osteopatia i embaràs

Fisioteràpia i
osteopatia pediàtrica

Rehabilitació dels trastorns de l’equilibri

PNI

Programes d'activitat física

Per esportistes que necessiten rehabilitar-se d’una lesió o reintroduir-se en una pràctica després de patir una lesió independentment del seu nivell.

Per persones de fins a mitjana edat, destinat a recuperar o descubrir les sensacions beneficioses de l’activitat física.

Per persones d’una certa edat que no pateixen patologies que condicionin la pràctica esportiva, i volen recuperar la salut postural i la força.

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca